بخش کوتاهی از خاطرات آزاده یزدی، قاسم قناعتگر.
اگر چه در حرم مطهر امام علی(ع) و به هنگام وضو گرفتن آب نوشیده بودم، ولی با ورود به کربلا، تشنگی شدید و غیرمنتظرهای به سراغم آمد.
ـ عطش، عطش... آب، آب... عطش، عطش...
گویی زمین و آسمان شهر، به فغان آمده بود. حس غریبی بود! آرامشی که در نجف داشتم، در آستانهی ورود به کربلا، به یک نوع بیقراری و از خود بیخود شدن، تبدیل شده بود!
به ادامهی مطلب بروید...
طعم شیرین عدالت...
ما را در سایت طعم شیرین عدالت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 8:50